"Köyümüzde Şenlik Var" etkinlikleri kırsalda yaz coşkusu yaşatıyor

Eskişehir Büyükşehir Belediyesi tarafından geleneksel olarak düzenlenen “Köyümüzde Şenlik Var” etkinlikleri, ilçelerde ve kırsal mahallelerde çocukları eğlenceyle buluşturmaya devam ediyor.

Yaz boyunca sürecek etkinlikler kapsamında çocuklar, çeşitli gösteriler ve oyunlarla keyifli vakit geçiriyor.

Büyükşehir Belediyesi Kültür, Sanat ve Sosyal İşler Dairesi Başkanlığı koordinasyonunda gerçekleştirilen şenliklerde kukla gösterileri, şişme oyun parkurları, yarışmalar ve farklı etkinlikler yer alıyor. Programın son durakları olan Günyüzü ve Mahmudiye’de düzenlenen şenliklere Eskişehir Büyükşehir Belediye Başkanı Ayşe Ünlüce de katılarak çocukların sevincine ortak oldu.

Etkinliklerde çocuklarla yakından ilgilenen Başkan Ünlüce, miniklere dondurma ikram ederken ailelerle de bir araya gelerek vatandaşların talep ve önerilerini dinledi.

Günyüzü’ndeki programa ayrıca Hidayet Özmen ve Habil Dökmeci katıldı. Mahmudiye Göletli Park’taki etkinlikte ise İshak Gündoğan, organizasyonun ilçede gerçekleştirilmesinden duyduğu memnuniyeti dile getirerek Büyükşehir Belediyesi’ne teşekkür etti.

Şenlik alanlarında çocuklar ve aileler için çeşitli ikramlar da sunuldu. Eskişehir Büyükşehir Belediyesi iştiraklerinden Halk Ekmek A.Ş. tarafından üretilen simitler ile Belkent A.Ş. tarafından hazırlanan dondurma ve patlamış mısırlar katılımcılara ücretsiz dağıtıldı.

Daha önce Çifteler, Sarıcakaya, Günyüzü ve Mahmudiye’de gerçekleştirilen “Köyümüzde Şenlik Var” etkinliklerinin, 23 Haziran’da Mihalıççık, 24 Haziran’da Beylikova ve 29 Haziran’da Han ilçelerinde devam edeceği bildirildi.

  Hibya Haber Ajansı