Marmaris’te Elektronik Denetleme Sistemi genişletildi

Marmaris’te Elektronik Denetleme Sistemi genişletildi

Marmaris Belediyesi, yaya güvenliğini artırmak ve trafiğe kapalı alanlarda düzeni sağlamak amacıyla Elektronik Denetleme Sistemi (EDS) uygulamasını genişletti. İlçe merkezi ve Uzunyalı sahil hattında kurulan sistem kapsamında toplam 36 kamera ile giriş-çıkış ihlalleri plaka tanıma teknolojisiyle tespit ediliyor.

Belediye ekipleri, sistemin daha önce ilçe merkezi, yat limanı ve çarşı bölgelerinde de uygulandığını belirtti. Uzunyalı sahil hattı ve kent merkezindeki bazı noktalarda Zabıta Müdürlüğü ekiplerinin de denetimlere destek verdiği ifade edildi.

Yetkililer, trafiğe kapalı alanlara izinsiz giriş yapan araçların EDS sistemiyle tespit edilerek cezai işlem uygulanacağını, uygulamanın yaya güvenliği ve kent düzenine katkı sağlamayı hedeflediğini bildirdi.

 

 
 
  Hibya Haber Ajansı